Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
17 postów 195 komentarzy

Walka o Polskę

p.e.1984 - Teksty polityczne, historyczne i ekonomiczne autorstwa P.E.1984 (Palmer.Eldritch.1984) - oraz przedruki. Polecam: myslnarodowa.wordpress.com palmereldritch1984.wordpress.com

Moje komentarze

  • Sekrety Watykanu: Jak papież-Polak Jan Paweł II zaprzągł polskich księży do współpracy z CIA przeciw PRL
    "Sekrety Watykanu: Jak papież-Polak Jan Paweł II zaprzągł polskich księży do współpracy z CIA przeciw PRL"

    http://ptto.wordpress.com/2014/03/23/sekrety-watykanu-jak-papiez-polak-jan-pawel-ii-zaprzagl-polskich-ksiezy-do-wspolpracy-z-cia-przeciw-prl/
    Kanonizacja papieża Jana Pawła II! Antychryst! Artykuł nr 2.
  • “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińs
    | Jednak między tym, co robi międzynarodowe żydostwo
    | wykorzystujące w świecie militarną siłę USA, na
    | Ukrainie wyszkoloną syjonistyczną agenturę i tzw.
    | organizacje pozarządowe, a działaniami na tym polu
    | Rosji, istnieje kolosalna przepaść.
    | Żydostwo dąży do podboju, skolonizowania, ograbienia i
    | niszczenia narodów – Polacy winni to doskonale
    | rozumieć, doświadczamy tego na własnej skórze od
    | 1980r.

    "Kijów- Warszawa wspólna sprawa" ... "międzynarodowych". Polskojęzyczny rząd (wraz z całą polskojęzyczną klasą polityczną), trzymając z zainstalowaną przez Waszyngton kijowską juntą Jaceniuka, Tiahnyboka i reszty tego szemranego towarzystwa działa na szkodę społeczeństwa polskiego, ekonomiczną i polityczną.

    ----------------------------------------
    “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińskim “Majdanem”?
    Kulisy przewrotu w Kijowie - czyli "waszyngtońska książka kucharska małego rewolucjonisty":
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/
    Perfekcja, skuteczność i elegancja rosyjskiej polityki
  • "Kijów- Warszawa wspólna sprawa" ... "międzynarodowych".
    "Kijów- Warszawa wspólna sprawa" ... "międzynarodowych".
    Putin postąpił na Krymie zgodnie z rosyjskim interesem narodowym - i zgodnie z interesem Federacji Rosyjskiej. Polskojęzyczny rząd (wraz z całą polskojęzyczną klasą polityczną), trzymając z zainstalowaną przez Waszyngton kijowską juntą Jaceniuka, Tiahnyboka i reszty tego szemranego towarzystwa działa na szkodę społeczeństwa polskiego, ekonomiczną i polityczną.

    Kulisy przewrotu w Kijowie - czyli "książka kucharska małego rewolucjonisty":
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/
    Rewelacje Putina
  • @p.e.1984 21:18:49
    W sprawie tych polskich granic, nie każdy wie:
    - pierwsze państwo polskie odtworzone przez Rosjan to Królestwo Polskie, stworzone wysiłkiem cara Aleksandra na Kongresie Wiedeńskim
    - drugie państwo polskie to PRL, którego granice zachodnie zawdzięczamy wyłącznie gruzińskiemu wodzowi "kacapów" Stalinowi, działającemu w interesie "sowieckiego" imperium ( http://myslnarodowa.wordpress.com/2012/04/10/jak-anglia-i-usa-planowaly-odebrac-polakom-slask-i-pomorze/ )

    Warto dodać, że wyłącznie dzięki "kacapom" naród polski zyskał prawo własności majątku produkcyjnego zainstalowanego na terenie PRL (przed wojną prawo własności majątku produkcyjnego mieli Żydzi, Niemcy, Amerykanie i parę innych narodowości - dodatkowo, majątek produkcyjny należący do Polaków był własnością osób prywatnych, wykorzystujących go nie dla dobra narodu, tylko dla maksymalizacji własnej konsumpcji kosztem innych). Wszystko, co Polacy dzięki Stalinowi zyskali, w trybie przyspieszonym przeputali po roku 1989 w kasynie zwanym "wolny rynek i demokracja" III RP.
    Dezinformacje Cysewskiego
  • @Wrzodak Z. 20:55:25
    Naczelny jest wyznawcą "cywilizacji łacińskiej" i śmiertelnym wrogiem "cywilizacji turańskiej" i "bizantyńskiej", jak przystało na pożytecznego idiotę w odmianie katolickiej. Mieniąc się, jak mi się zdaje "narodowcem" (katolickim - czyli specjalnego narodu "katolików"), ma przy tym wszystkim zdefiniowany etnicznie naród polski w d***, pojęcie polskiej tożsamości, jak wielu mu podobnych, sprowadza do kategorii "katolik", "antykomunista" i "rusofob" (specyficznego typu, bo nienawidzący rosyjskiej państwowości w dowolnej postaci, ale Rosjanami, jako Słowianami - "tylko" gardzący).

    Na marginesie - gdyby Rosjanie tak nienawidzili Polaków, jak Niemcy, to biorąc pod uwagę możliwości Rosjan i czas, jaki mieli - Polaków dziś by nie było. Niemcy zdążyli w 7 lat wybić 10% polskiej populacji (tylko dlatego tak mało, że im zabrakło czasu i rąk do "pracy"; nie piszę tu o wymordowanych Żydach z II RP, bo to nie jest sprawa obchodząca Polaka, odpowiednie badania historyczne o stratach ludności II RP: http://ptto.wordpress.com/2013/11/26/polska-1939-1945-straty-osobowe-i-ofiary-represji-pod-dwiema-okupacjami/ ), zawsze zwalczali polska państwowość. Rosjanie dwukrotnie odtwarzali polską państwowość, co ciekawe w granicach na tyle korzystnych dla Polaków, że aż wzbudzało to sprzeciw "polskich odwiecznych sojuszników" z Wielkiej Brytanii.
    Dezinformacje Cysewskiego
  • Lektura obowiązkowa
    | ,,Niepodległościowiec” Cysewski nie protestuje przeciwko tuszowaniu
    | śledztwa przez jego ,,banderowsko – złodziejską mafię zainstalowaną
    | w Kijowie w sprawie zabicia ponad 100 młodych ludzi przez snajperów
    | na Mjadnie.

    A po co ma protestować, przecież on jest "euroatlantycki", a nie polski ...O kolorowej rewolucji na Ukrainie i w paru innych miejscach, rzetelnie i bez niedomówień:
    “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińskim “Majdanem”?
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/
    Dezinformacje Cysewskiego
  • Wojna demograficzna: warunki bytowe, katastrofa demograficzna i emigracja Polaków z ziem polskich
    Przecież to jest część niemieckiego planu, by zrobić z Polski PUSTYNIĘ. Nie tylko pensje różnią się na korzyść Niemców- także liczba metrów kwadratowych mieszkania, które za tą pensje można nabyć. W Polsce zniszczono budownictwo (patrz wykresy w tekście poniżej). Myśli Pan, że PO CO to zrobiono? Sporo faktów, które umykają ludziom zostało pozbierane w tekście:
    Wojna demograficzna: warunki bytowe, katastrofa demograficzna i emigracja Polaków z ziem polskich
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2013/03/17/wojna-demograficzna-warunki-bytowe-katastrofa-demograficzna-i-emigracja-polakow-z-ziem-polskich/
    Polak pracuje o 1/4 dłużej, zarabia 4-razy mniej od Niemca.
  • Każdy powinien przeczytać poniżej linkowany tekst i przemyśleć go: Sekrety Watykanu: Jak papież-Polak Jan Paweł II zaprzągł ...
    "Sekrety Watykanu: Jak papież-Polak Jan Paweł II zaprzągł polskich księży do współpracy z CIA przeciw PRL"

    http://ptto.wordpress.com/2014/03/23/sekrety-watykanu-jak-papiez-polak-jan-pawel-ii-zaprzagl-polskich-ksiezy-do-wspolpracy-z-cia-przeciw-prl/
    Jan Paweł II ojcem i przyjacielem młodzieży świata
  • Kto zyskał na przewrocie na Ukrainie przeprowadzonym przez banderowskie bojówki sponsorowane przez CIA i lokalnych oligarchów?
    Kto zyskał na przewrocie na Ukrainie przeprowadzonym przez banderowskie bojówki sponsorowane przez CIA i lokalnych oligarchów pochodzenia "międzynarodowego"? Można podejrzewać, że zyskali oligarchowie stojący za przewrotem i władze USA, które współfinansowały i wspierały politycznie. Oligarchowie rozkradną resztę tego, co do ukradnięcia pozostało, USA zainstalują na Ukrainie bazy NATO. USA wbijając klin między Ukrainę a Rosję niszczy zagłębie donieckie, przemysł Ukrainy - ale jednocześnie szkodzi Rosji, która musi teraz wybudować odpowiednie zakłady przemysłowe, uniezależniając się od dostaw z opanowanej przez USA Ukrainy. To jest polityka "spowalniania" odbudowy sił Rosji po katastrofie zafundowanej Rosji przez nasłanych przez USA "reformatorów" typu balcerowiczowskiego, którzy doprowadzili gospodarkę Rosji do totalnej ruiny, aplikując recepty "konsensusu waszyngtońskiego".

    Przewrót na Ukrainie to z resztą tylko kolejna odsłona "kolorowej rewolucji", standardowej metody podbojów stosowanej przez USA:
    “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińskim “Majdanem”?
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/

    http://myslnarodowa.files.wordpress.com/2014/03/wykorzystanie_religii_do_celow_politycznych_kolorowa-rewolucja_majdan_ukraina_kijow_xii_2013.png
    Wschodnia Ukraina- próba sił.
  • Przyjemnie popatrzeć, jak Rosja obnaża obłudę "wolnego świata" (czy raczej sługusów "międzynarodówki kapitalistycznej")
    Przyjemnie popatrzeć, jak Rosja obnaża obłudę "wolnego świata" (czy raczej sługusów "międzynarodówki kapitalistycznej").

    Na Ukrainie Rosja poniosła sromotną klęskę, którą próbuje teraz zmniejszać, na tyle, na ile to jest możliwe. Putin pozwolił zrobić sobie pod nosem "kolorową rewolucję" i zapewne bez działań takich jak Krym straciłby poparcie społeczeństwa. A dzięki secesji Krymu poprawił swoje sondaże, mimo, że jest winien KATASTROFY polityki rosyjskiej na Ukrainie, jaką jest dojście do władzy MARIONETEK Waszyngtonu. O "kolorowych rewolucjach" można poczytać tu:
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/
    Ławrow: akcja zbrojna na Ukrainie zagraża rozmowom pokojowym
  • Myli się Pan, to nie Mitteleuropa jest celem Niemiec, jeśli chodzi o Polskę, tylko Grossdeutschland
    Myli się Pan, to nie Mitteleuropa jest celem Niemiec, jeśli chodzi o Polskę, tylko Grossdeutschland. Jako osoba posiadająca rozeznanie historyczne, po przemyśleniu sprawy zgodzi się Pan ze mną.

    Jedynym problemem Niemców jest w tym planie szybko rosnąca mniejszość turecka i zapaść demograficzna w populacji etnicznych Niemców.

    Niemcy zbudowali fundamenty Grossdeutschland i Mitteleuropy dzięki polityce USA (a w zasadzie "międzynarodówki kapitalistycznej") w tym rejonie świata. Trochę metodach użytych wobec Polski można poczytać tu:
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/
    Czy Niemcy po stu latach wygrały I wojnę światową?
  • @night rat 02:26:28
    Można udawać ślepego i analfabetę, można też poczytać sobie http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/ i zrozumieć, częścią jakiej geopolityki jest Majdan (i nie tylko). Oczywiście sieciowa agentura doskonale wie co się dzieje. Nie ustaje, mimo że coraz trudniej będzie jej znaleźć debili, których nabierze na swój bełkot, za dużo Polaków zaczęło kojarzyć fakty.
    Kto zyskal, a kto stracil na majdanie -widziane z USA
  • Litości, na ogólnokrajowym portalu jakieś plotki z prowincji
    Litości, na ogólnokrajowym portalu jakieś plotki z prowincji ... Kogo tu ma to zainteresować? Trzeba było tu opublikować film od 14:00.

    Dlaczego nie mówicie o tym, że katastrofa to WYŁĄCZNIE paliwo polityczne dla partii PiS? I podstawa socjotechniki zmierzającej do budowy dwupartyjnego systemu politycznego w Polsce.

    Na marginesie - mylicie się, co do wagi tej katastrofy w historii Polski. Nie zginęła ani jedna faktycznie ważna dla narodu polskiego osoba, do katastrofy nie doszło w trakcie istotnych procesów politycznych - wręcz przeciwnie - już po przeniesieniu większości decyzji politycznych i gospodarczych z Warszawy do Brukseli. To już o niebo ważniejsza - i bardziej brzemienna w skutki polityczne była katastrofa w Gibraltarze. Nikt jednak nie obchodzi jakoś jej rocznic.

    P.S. Polecam nowy tekst na PMN:

    “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińskim “Majdanem”?
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/

    Sądzę, że się Panu spodoba.
    Przed rocznicą smoleńską
  • Stara się Pan rzetelnie podchodzić do problemu, to się Panu chwali
    Stara się Pan rzetelnie podchodzić do problemu, to się Panu chwali. Jednocześnie widzę, że fanklubu tu się Pan nie dorobił. Jedna ocena na 1 ... dla równowagi oraz z poczucia sprawiedliwości stawiam 5, mimo, że nie mam w zwyczaju oceniać tekstów.

    P.S. Atakowanie "ludzi postępu" nie ma wiele sensu, jest zabiegiem obliczonym raczej na dyskredytację oponenta niż wykazanie własnej racji w sprawie KS. Proszę wziąć pod uwagę, że dokonując oszacowań, ile tysięcy nastolatków w Polsce regularnie zażywa narkotyki - albo ile tysięcy nastolatek dorabia do kieszonkowego prostytucją również może Pan mocno przeszacować (albo niedoszacować) - i nie będzie z tego wynikało nic, jeśli chodzi o Pana intencje..
    Brak kary śmierci w k.k. jest pogardą dla ofiar (5b)
  • Jak narodowcy w ciągu roku zlikwidują problem narkotyków i narkomanii
    Kara śmierci ma sens tylko w tych sytuacjach, gdy pełni rolę odstraszającą. Pisanie o tym, że brak kary śmierci jest pogardą dla ofiar jest błędem - odwołaniem do potrzeby zemsty raczej niż do rozsądku. Nie ma po co wprowadzać kary śmierci dla kogoś, kto morduje w afekcie bądź kogoś kto morduje z powodu brawury bądź zaniedbania. Kara śmierci na sens wyłącznie, gdy eliminuje pokusę prowadzenia wysoce szkodliwej społecznie działalności przestępczej. Dobrym przykładem sytuacji, w której uzasadnione jest stosowanie kary śmierci jest narkobiznes. Polecam tekst:

    "Jak narodowcy w ciągu roku zlikwidują problem narkotyków i narkomanii"

    http://palmereldritch1984.wordpress.com/2013/01/13/jak-narodowcy-w-ciagu-roku-zlikwiduja-problem-narkotykow-i-narkomanii/
    Brak kary śmierci w k.k. jest pogardą dla ofiar (5d)
  • Polska jest państwem zbyt małym i zbyt słabym, by uczynić swoją strefą wpływów nawet tak zanarchizowane państwo jak Ukraina
    Adam Śmiech napisał: "Obszar między Polską a Rosją stanowić powinien wspólną strefę wpływów naszych państw. To jedyna szansa na prawdziwą podmiotowość Polski, a przy okazji, na uniknięcie konfliktów z Rosją. Dla krajów z tej strefy nie musi to oznaczać niczego złego. Czas odrzucić odruch Pawłowa – strefa wpływów = zło. Czy Kanada cierpi na swoim uzależnieniu od polityki USA? "

    Polska jest państwem zbyt małym i zbyt słabym, by uczynić swoją strefą wpływów nawet tak zanarchizowane państwo jak Ukraina. Szczególnie, gdy z drugiej strony występuje silne, coraz bogatsze i coraz lepiej zorganizowane państwo rosyjskie. Za wschodnią granicą jedynym narodem, który, mimo usilnych polskich starań, nie jest Polakom wrogi, jest naród białoruski. Tylko Białorusini nie mają ochoty stać się "polską strefą wpływów", ponieważ mają dużo silniejsze (politycznie, militarnie i ekonomicznie) państwo niż Polacy. Z bycia "polską strefą wpływów" nie wynikłyby dla narodu białoruskiego żadne korzyści - ani polityczne, ani ekonomiczne. Polacy, naród głupi i bez reszty podporządkowany przez rządzącą nim szemraną klikę nie mają nawet sobie sami nic do zaoferowania, czego dowodzi najlepiej to, że z braku pomysłu na naprawę własnego państwa - i braku zdolności do samoorganizacji - wolą gromadnie dawać nogę z własnego państwa (przechwyconego na ich własne życzenie przez "międzynarodówkę kapitalistyczną" i jej "namiestników"), niż próbować tu cokolwiek zmienić. W wolnych chwilach od dawania nogi z własnego kraju zajmują się ich ulubioną rozrywką - wymieraniem:
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2013/03/17/wojna-demograficzna-warunki-bytowe-katastrofa-demograficzna-i-emigracja-polakow-z-ziem-polskich/

    Adam Śmiech napisał: "Co w takim razie powinniśmy robić w tym konflikcie jako państwo? Polska powinna w zasadzie oficjalnie milczeć (w zasadzie, bo musi jednak głośno mówić o tym, kim są banderowcy), a nieoficjalnie, ze względu na specyfikę polskiej historii, prowadzić intensywne działania we współpracy z Rosją, celem spacyfikowania banderowców."

    Tak, z tym nie da się nie zgodzić. Kto zyskał na przewrocie na Ukrainie przeprowadzonym przez banderowskie bojówki sponsorowane przez CIA i lokalnych oligarchów pochodzenia międzynarodowego? Można podejrzewać, że zyskali oligarchowie stojący za przewrotem i władze USA, które współfinansowały i wspierały politycznie. Oligarchowie rozkradną resztę tego, co do ukradnięcia pozostało, USA zainstalują na Ukrainie bazy NATO. USA wbijając klin między Ukrainę a Rosję niszczy zagłębie donieckie, przemysł Ukrainy - ale jednocześnie szkodzi Rosji, która musi teraz wybudować odpowiednie zakłady przemysłowe, uniezależniając się od dostaw z opanowanej przez USA Ukrainy. To jest polityka "spowalniania" odbudowy sił Rosji po katastrofie zafundowanej Rosji przez nasłanych przez USA "reformatorów" typu balcerowiczowskiego, którzy doprowadzili gospodarkę Rosji do totalnej ruiny, aplikując recepty "konsensusu waszyngtońskiego".

    Przewrót na Ukrainie to z resztą tylko kolejna odsłona "kolorowej rewolucji", standardowej metody podbojów stosowanej przez USA:
    “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińskim “Majdanem”?
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/

    A tu można poczytać sobie, gdzie, sprowadzeni do roli białych murzynów w republice bananowej bez bananów, żyjemy obecnie:
    "Jak zniszczono polski przemysł, pozbawiono Polaków pracy i wygnano ich z Polski"
    http://palmereldritch1984.wordpress.com/2013/03/20/jak-zniszczono-polski-przemysl-pozbawiono-polakow-pracy-i-wygnano-ich-z-polski/
    O konflikcie ukraińskim kompleksowo.
  • Kto zyskał na przewrocie na Ukrainie przeprowadzonym przez banderowskie bojówki sponsorowane przez CIA?
    Kto zyskał na przewrocie na Ukrainie przeprowadzonym przez banderowskie bojówki sponsorowane przez CIA i lokalnych oligarchów pochodzenia międzynarodowego? Można podejrzewać, że zyskali oligarchowie stojący za przewrotem i władze USA, które współfinansowały i wspierały politycznie. Oligarchowie rozkradną resztę tego, co do ukradnięcia pozostało, USA zainstalują na Ukrainie bazy NATO. USA wbijając klin między Ukrainę a Rosję niszczy zagłębie donieckie, przemysł Ukrainy - ale jednocześnie szkodzi Rosji, która musi teraz wybudować odpowiednie zakłady przemysłowe, uniezależniając się od dostaw z opanowanej przez USA Ukrainy. To jest polityka "spowalniania" odbudowy sił Rosji po katastrofie zafundowanej Rosji przez nasłanych przez USA "reformatorów" typu balcerowiczowskiego, którzy doprowadzili gospodarkę Rosji do totalnej ruiny, aplikując recepty "konsensusu waszyngtońskiego".

    Przewrót na Ukrainie to z resztą tylko kolejna odsłona "kolorowej rewolucji", standardowej metody podbojów stosowanej przez USA:
    “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińskim “Majdanem”?
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/

    A tu można poczytać sobie, gdzie, sprowadzeni do roli białych murzynów w republice bananowej bez bananów, żyjemy obecnie:
    "Jak zniszczono polski przemysł, pozbawiono Polaków pracy i wygnano ich z Polski"
    http://palmereldritch1984.wordpress.com/2013/03/20/jak-zniszczono-polski-przemysl-pozbawiono-polakow-pracy-i-wygnano-ich-z-polski/


    https://www.youtube.com/watch?v=YPUhpzGKWnM
    Kto zyskal, a kto stracil na majdanie -widziane z USA
  • Sieroty po "Solidurności" do dziś nie zdołały obudzić się - i wypisują, że 1989 to "POWIEW WOLNOŚCI"
    Sieroty po "Solidurności" do dziś nie zdołały obudzić się - i wypisują, że 1989 to "POWIEW WOLNOŚCI". Tymczasem od początku do końca solidurnie byli pod kontrola i realizowali cudzy plan nie tylko zniewolenia Polski, ale i odarcia narodu polskiego z bogactw naturalnych i majątku produkcyjnego. Jak to się działo, można poczytać tu:

    “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińskim “Majdanem”?
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/

    A tu można poczytać sobie, gdzie, sprowadzeni do roli białych murzynów w republice bananowej bez bananów, żyjemy obecnie:
    "Jak zniszczono polski przemysł, pozbawiono Polaków pracy i wygnano ich z Polski"
    http://palmereldritch1984.wordpress.com/2013/03/20/jak-zniszczono-polski-przemysl-pozbawiono-polakow-pracy-i-wygnano-ich-z-polski/
    10.04.2014 Incydenty pod Pałacem Prezydenckim
  • Sekrety Watykanu: Jak papież-Polak Jan Paweł II zaprzągł polskich księży do współpracy z CIA przeciw PRL
    Sekrety Watykanu: Jak papież-Polak Jan Paweł II zaprzągł polskich księży do współpracy z CIA przeciw PRL

    http://ptto.wordpress.com/2014/03/23/sekrety-watykanu-jak-papiez-polak-jan-pawel-ii-zaprzagl-polskich-ksiezy-do-wspolpracy-z-cia-przeciw-prl/
    27.04. kanonizacja Jana Pawła II. Pamiętajmy encykliki
  • Profesor Zybertowicz nie wie na jakim świecie żyje - albo bezczelnie kłamie
    Profesor Zybertowicz nie wie na jakim świecie żyje - albo bezczelnie kłamie. Pisze:
    | "Agresja Putina na Krym wzięła się z faktu, iż Ukraińcy
    | – przynajmniej ci najbardziej aktywni i odważni – jasno
    | powiedzieli: chcemy być częścią cywilizacji wolności!"

    Niestety za Ukraińców zdecydował ktoś inny, ktoś, kto zorganizował i opłacił "spontaniczne protesty" na Majdanie. Każdy Polak powinien zapoznać się z tekstem, który wyjaśnia, co się faktycznie stało na Majdanie - a także pokazuje, jaki jest związek pomiędzy zdarzeniami na Majdanie a losami Polski w ostatnich dziesięcioleciach.

    “Kolorowe rewolucje” i ich organizatorzy a suwerenność i niepodległość państw i narodów. Co łączy polską “Solidarność” z ukraińskim “Majdanem”?

    http://myslnarodowa.wordpress.com/2014/03/29/kolorowe-rewolucje-i-ich-organizatorzy-a-suwerennosc-i-niepodleglosc-panstw-i-narodow-co-laczy-polska-solidarnosc-z-ukrainskim-majdanem/
    Amerykański dziennikarz o polityce Władimira Putina

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930